حمل و نقل خودرو در شیراز

انواع کفی خودرو بر

انواع کفی خودرو بر

کفی حمل خودرو یک وسیله نقلیه است که برای حمل و جابجایی خودروها استفاده می شود. این وسیله شامل یک سطح بالا و صاف است که خودروها روی آن قرار می گیرند و معمولاً با استفاده از یک راهبرد مکانیکی یا هیدرولیک به بالا و پایین حرکت می کند. کفی خودرو بر در انواع مختلف و اندازه ها وجود دارد و معمولاً برای حمل خودروهای سبک تا سنگین استفاده می شود.

کفی خودرو بر در شیراز

در این مقاله انواع کفی های حمل خودرو را معرفی خواهیم کرد :

  • کفی حمل خودروهای تک محور
  • کفی حمل خودروهای دو محور
  • کفی حمل خودروهای چهار محور
  • کفی حمل خودروهای برقی
  • کفی حمل خودروهای هیدرولیک
  • کفی حمل خودروهای مکانیکی
  • کفی حمل خودروهای قابل تنظیم
  • کفی حمل خودروهای قابل حمل
  • کفی حمل خودروهای پیچشی
  • کفی حمل خودروهای سفارشی

 

 

  1. کفی حمل خودروهای تک محور: این نوع کفی حمل برای حمل خودروهای سبک و متوسط استفاده می شود. آنها دارای یک محور و یک سطح بالا هستند که خودروها روی آن قرار می گیرند.

 

  1. کفی حمل خودروهای دو محور: این نوع کفی حمل برای حمل خودروهای سبک تا متوسط استفاده می شود. آنها دارای دو محور و یک سطح بالا هستند که خودروها روی آن قرار می گیرند.

 

  1. کفی حمل خودروهای چهار محور: این نوع کفی حمل برای حمل خودروهای سبک تا سنگین استفاده می شود. آنها دارای چهار محور و یک سطح بالا هستند که خودروها روی آن قرار می گیرند.

 

  1. کفی حمل خودروهای برقی: این نوع کفی حمل با استفاده از باتری های قابل شارژ عمل می کند. آنها به طور خاص برای حمل خودروهای الکتریکی طراحی شده اند.

 

  1. کفی حمل خودروهای هیدرولیک: این نوع کفی حمل با استفاده از سیستم هیدرولیک عمل می کند. آنها قابلیت حرکت بالا و پایین را دارند و به راحتی می توانند خودروها را بالا یا پایین ببرند.

 

  1. کفی حمل خودروهای مکانیکی: این نوع کفی حمل با استفاده از سیستم مکانیکی عمل می کند. آنها معمولاً با استفاده از چرخ ها و دستگاه های مکانیکی قابل حرکت هستند.

 

  1. کفی حمل خودروهای قابل تنظیم: این نوع کفی حمل قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد. این به کاربر اجازه می دهد تا ارتفاع مناسب برای حمل خودرو را تنظیم کند.

 

  1. کفی حمل خودروهای قابل حمل: این نوع کفی حمل قابلیت جمع شدن و جابجایی آسان را دارد. آنها معمولاً به صورت قابل حمل طراحی شده اند و می توانند به راحتی باز و بسته شوند.

 

  1. کفی حمل خودروهای پیچشی: این نوع کفی حمل قابلیت چرخش را دارد. آنها معمولاً برای حمل خودروهای با محور عقب قابل چرخش استفاده می شوند.

 

  1. کفی حمل خودروهای سفارشی: این نوع کفی حمل براساس نیازهای خاص مشتری طراحی می شود. آنها ممکن است دارای ویژگی های خاص مانند ارتفاع قابل تنظیم، جابجایی آسان یا سیستم هیدرولیک باشند.

 

حمل خودرو در شیراز

در آخر شما میتوانید اگر قصد حمل خودروی خود در شیراز را دارید، با ما در تماس باشید.
تخصص تیم خودروبران شیراز ارائه خدمات حمل و جابجایی خودرو توسط خودروبر و کفی ایمن و مجهز می باشد.
24 ساعت شبانه روز آماده ایم تا تمام خودرو های ایرانی – خارجی – لاکچری – فرسوده – اسقاطی – سواری و … را با کمترین هزینه برای شما جابه‌جا و حمل کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09172030209 ( خودروبران شیراز) در تماس باشید

در تماس باشید

درباره ما

ما خدمات حمل خودرو سریع، حرفه ای و ارزان را در ایران ارائه می دهیم. ما به طور کامل بیمه شده ایم و از سال 1386 مشغول به کار هستیم. ما در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام نیازهای اضطراری وسیله نقلیه شما هستیم.

خودروبران شیراز

Logo