حمل خودرو در بوشهر

استان بوشهر به مرکزیت بندر بوشهر «پایتخت انرژی ایران» است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و از نظر وسعت هفدهمین استان بزرگ ایران است.
کشاورزی و دامداری، نخلداری، تجارت و شیلات تا حد زیادی صنعت اقتصاد استان را تشکیل می‌دهد. بوشهر در ساحل خلیج فارس قرار دارد که از همین جهت در صادرات و واردات دریایی و صنعت صیادی دارای اهمیت بسیار است.
همسایگان این استان، استان خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد، استان فارس، خلیج فارس و قسمتی از استان هرمزگان است.
استان بوشهر دارای آب‌وهوای گرم و خشک است، و در نواحی ساحلی آب‌وهوای گرم و مرطوب حاکم است.
بیشتر مردم این استان به زبان فارسی با گویش بوشهری صحبت می‌کنند.

خدمات خودروبر بوشهر در سطح استان بوشهر

حمل خودرو در بوشهر توسط تیم خودرو بران شیراز، به منظور تامین آسایش و ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتریان خود به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی میباشد.

غالبا خدمات حمل خودرو بوشهر شامل موارد ذیل می باشد:

• انتقال و نگهداری خودروهای معیوب در بوشهر به نمایندگی ها و پارکینگ به صورت شبانه روزی
• در صورت توقف خودرو به دلیل تمام شدن بنزین در سطح شهر بوشهر و جاده ها اقدام به سوخت رسانی می گردد.
• حمل خودروی دارای نقص فنی در بوشهر و جاده با خودرو سوار و یدک کش تا نزدیکترین تعمیرگاه
• ارائه خدمات کارشناسی فنی خودرو در بوشهر از طریق تماس با شماره 09172030209

ما در مجموعه خودروبران شیراز اینگونه اعتماد شما را جلب میکنیم:

• خودروبران شیراز مجموعه ای معتبر و دارای مجوز میباشد
• خودروبر یا کامیونت متناسب با نوع خودرو شما انتخاب و ارسال میگردد.
• ماشین دارای کارت هوشمند میباشد.
• راننده دارای کارت سلامت میباشد.
• برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر میگردد.
• متناسب با ارزش واقعی خودرو بیمه بارنامه میگردد.
• کرایه حمل خودرو پیش از اعزام خودروبر تعیین و توافق میگردد.

حمل خودرو های لوکس، صفر، تصادفی و … با خودروبر نشان دهنده اعتبار، قدمت و تجربه بالای کاری تیم خودرو بران شیراز می باشد. نکته مهم در حمل خودرو های مختلف سالم و بدون نقص رسیدن خودرو به مقصد است که این نیازمند داشتن تجربه کافی و مهارت لازم است.
دلایل زیادی وجود دارد که باعث استفاده از خدمات حمل خودرو میشود، مثلا می خواهید به مسافرت بروید اما دوست ندارید در جاده رانندگی کنید و می خواهید در مقصد ، خودرویتان همراهتان باشد. یا این که در جایی تصادف کرده اید و می خواهید خودرو را در محل مورد نظر تحویل بگیرید تا آن را تعمیر کنید.
گاهی هم خودروی خود را می خواهید برای شخصی ارسال کنید که مدتی از آن استفاده کند. در این شرایط رانندگی با خودرو برای شما برابر با اتلاف وقت و هزینه است و ترجیح می دهید از یک تیم خودروبر برای حمل خودرو در بوشهر و تحویل آن کمک بگیرید.
حتی گاها نمایشگاه های خودرو برای حمل خودرو به نقطه ای دیگر از شرکت های معتبر حمل خودرو با خودروبر کمک می گیرند تا خودروی خود را در اسرع وقت جابجا کنند. به هر دلیلی که نیاز به استفاده از خدمات حمل خودرو در بوشهر با خودروبر پیدا کردید می توانید روی تیم حرفه ای خودروبران شیراز حساب کنید و از خدمات این مجموعه برای سالم و سریع رسیدن خودرو به مقصد کمک بگیرید.

در صورتیكه خودرو و ماشین شما در استان بوشهر به هر علتی نمی تواند حرکت کند و یا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز می‌توانید با تیم خودروبران شیراز ( 09172030209) تماس حاصل نموده، تا با استفاده از نیروهای متخصص و جدیدترین سیستم های خودروبر و حمل و نقل و جابه جایی خودرو در بوشهر در سریعترین زمان و نازل ترین هزینه اقدام به رفع مشكل و راه‌اندازی خودروی شما نماییم.

 

در تماس باشید

درباره ما

ما خدمات حمل خودرو سریع، حرفه ای و ارزان را در ایران ارائه می دهیم. ما به طور کامل بیمه شده ایم و از سال 1386 مشغول به کار هستیم. ما در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام نیازهای اضطراری وسیله نقلیه شما هستیم.

خودروبران شیراز

Logo