کفی خودرو بر بندرلنگه

 

بندر لنگه از شهرهای استان هرمزگان است و در حاشیه خلیج فارس قرار گرفته است. بندرلنگه بهترین و مهمترین پایانه لجستیکی برای جزایر ابوموسی، تنب بزرگ و کوچک و جزیره فارسی بوده و دارای کمترین فاصله با شیخ نشین‌های امارات از جمله دبی و ابوظبی و شارجه است.
فاصله این بندر از مراکز و شهرهای مهم به شرح زیر می باشد:

فاصله تا تهران 1700 Km
فاصله تا مرکز استان(بندرعباس) 185 Km
فاصله تا فرودگاه بندر لنگه 6 Km
فاصله تا فرودگاه بندرعباس 190 Km

این منطقه در سال 1390 توانسته 28،107 مسافر را به مسیر های مختلف هدایت کند و میزبان 25،392 نفر باشد.
این منطقه در بیشتر ماه‌های سال دارای هوای گرم و شرجی است. این امر باعث می‌شود تا شما در فصل تابستان با گرمای آزار دهنده‌ای مواجه شوید. به گونه‌ای که تنفس شما در این زمان دچار اختلال و بسیار سخت می‌شود. از طرفی از اول فصل پاییز، هوای این منطقه خنک شده و باران‌های بسیار زیادی می‌بارد. همچنین هر چه قدر به سمت زمستان می‌رویم، آب‌وهوای این منطقه خنک‌تر شده و شما حس بسیار بهتری دارید. البته دقت داشته باشید آب‌وهوای این شهر دیدنی در فصل زمستان مانند فصل بهار در دیگر شهرها و مانند تهران است.

حال با توجه به موقعیت جغرافیایی این بندر اقتصادی و نیاز شما دوستان برای امر خودروبری ، سعی کرده ایم در مناطق مختلف ایران از جمله بندر لنگه این امکان را ایجاد کنیم تا رضایت شما هم میهنان عزیز را جلب کرده باشیم. در صورتی که در بندر لنگه یا از شهر خودتان به قصد بندر لنگه نیاز به استفاده از این خدمات یعنی جا به جایی خودرو دارید با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

در صورتی که نیاز به شماره کفی خودروبر بندرلنگه دارید و می خواهید خودرو خود را به جایی دیگر انتقال دهید با شماره 09172030209 (خودروبران شیراز) تماس بگیرید. تیم خودروبران شیراز در سریعترین زمان ممکن خودشان را به شما خواهند رساند و در خدمت شما خواهند بود تا خودروی شما را به مقصد حمل کنند.

خدمات خودرو بر در بندرلنگه :

  • حمل خودروهای نو كه هنوز پلاك نشده اند
  • تحویل خودرو از تعمیرگاه به درب منزل
  • جایجایی خودروهای با نقص فنی
  • حمل و نقل خودروهای قدیمی
  • حمل خودروهای تصادفی
  • حمل ادوات و تجهیزات كشاوزی
  • حمل ماشین آلات صنعتی

 

حمل خودروهای نو كه هنوز پلاك نشده اند
همانطور كه مطلع هستید خودرهایی كه دارای پلاك ثبتی نباشند تا زمانی كه پلاك نخورده باشند اجازه هیچ گونه تردد بین شهری و درون شهری را نخواهند داشت. لذا در چنین شرایطی برای جابجایی خودرودر صورت نیاز به خودروبر استاندارد و برای ثبت سفارش با شماره 09172030209 (خودروبران شیراز) تماس بگیرید.

تحویل خودرو از تعمیرگاه به درب منزل
شاید برای شما پیش آمده باشد كه خودرو خود را برای تعمیر به تعمیرگاه فرستاده باشید و یا خودرویی را از نمایندگی درخواست باشید و تمایل دارید آن را درب منزل خود تحویل بگیرید، در این شرایط تما با مجرب ترین کارشناسان خودروبر در بندرلنگه ( خودروبران شیراز ) بهترین انتخاب خواهد بود.

جایجایی خودروهای با نقص فنی
در شرایطی كه خودرو شما دچار نقص فنی شده باشد بطوری كه امكان روشن شدن و یا جا به جایی آن وجود نداشته باشد تنها راه ممكن و امن برای حمل خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه استفاده از کفی خودروبر خواهد بود.

حمل و نقل خودروهای قدیمی
گاهی شما قصد جا به جایی خودروهای قدیمی را دارید. بیشتر این خودروها اجازه تردد ندارند و جنبه نمایشگاهی دارند در این شرایط هم برای جا به جایی خودرو تنها گزینه پیش رو استفاده از خودروبر كفی استاندارد و تیم خودروبران شیراز خواهد بود.

حمل خودروهای تصادفی در بندرلنگه
متاسفانه در برخی از تصادفات رانندگی در ، شدت خسارت به حدی زیاد است كه امكان حركت خودرو وجود ندارد و احتمال تشدید خسارات وجود خواهد داشت. در این شرایط اولین اقدام برای جا به جایی خودرو تماس با خودرو بر با كفی استاندارد است تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

حمل ادوات و تجهیزات كشاوزی در بندرلنگه
در بندر لنگه با توجه به کشاورزی برخی اهالی این بندر گاهی باید تا تجهیزات كشاورزی از مكانی به مكان دیگر منتقل شود. از آنجایی كه امكان تردد این ادوات در مسیرهای جاده ای ممکن نیست بهتر است از کفی خودروبر و تیم خودروبران شیراز برای جا به جایی آن ها استفاده شود.

حمل ماشین آلات صنعتی
حمل ماشین آلات صنعتی به كارخانه یكی از موارد بسیار رایج است. در این شرایط استفاده از کفی خودروبر بهترین گزینه خواهد بود. مواردی را در نظر بگیرید كه در بندر لنگه قصد انتقال وسیله نقلیه ای را دارید كه امكان تردد آن روی خشكی وجود ندارد مانند قایق های تفریحی یا قایق موتوری. در این شرایط هم كفی خودروبر گزینه اول برای جابجایی است. برای اطلاع از هزینه ها با شماره 09172030209 (خودروبران شیراز) تماس بگیرید.

.

 

 

در تماس باشید

درباره ما

ما خدمات حمل خودرو سریع، حرفه ای و ارزان را در ایران ارائه می دهیم. ما به طور کامل بیمه شده ایم و از سال 1386 مشغول به کار هستیم. ما در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی به تمام نیازهای اضطراری وسیله نقلیه شما هستیم.

خودروبران شیراز

Logo